SVAR PÅ TAL!!!

Anonym om Före och efterbilder!!!:

Fortfarande lika ful =D

 

Svar: Enligt Svensk lag om yttrandefrihet får du tro exakt vad du vill, när du och hur du vill. Så fortsätt men det, BUT I DON’T GIVE A FUCK!!!

 

Anonym om SVAR PÅ TAL!!!:

Du bryr dig inte?Lite för lång inlägg du skrivit då ;) Och ja, jag behöver inte banta eller lägga mig under kniven ditt dyslexi missfoster!
haha och alla dina märkes plagg som du inte får på dig längre, hmm UNDRAR VARFÖR DU SÄLJER ALLT??!! JUU låt mig få svara på detta åt dig, för det första så är du så jävla fet så du inte får på dig något utav det så du måste gå till LINDEX och handla storlek 44 och för det andra, för att du inte har några pengar. Och NEJ du vet själv att jag inte är fattig, du däremot. eh säger bara MISSFOSTER du kommer spendera hela ditt liv ensam (Y) pussss

 

Svar: Haha, visste väll att du inte kunde låta bli att skriva igen, Wiho!!! Vad får dig och tro att jag annars hade skrivit ett så långt inlägg? Nu ska jag tom införa en ny kategori ”Svar på tal” som du kan gå till direkt i fortsättningen, där kommer jag nämligen svara på allt. Fast de klart är du allt för jobbigt svara jag bara på det som jag tycker är roligaste, det är ju trotts allt jag som bestämmer här. Men blir det bra?

 

Fan vad patetisk du är, men jag tror ändå jag förstår ditt problem! Kirurgen kan ju göra en snygg människa snyggare men er som haft otur med det genetiska arvet (ska jag sänka mig till din nivå och kalla dig för missfoster?) kan tyvärr inte ens plastikkirurgin göra nått åtL

 

Att jag gått upp i vikt är ingen hemlighet, men som sagt jag är fet och du är ful;). Vidare tänker jag inte diskutera mina tillgångar med dig, vem fan du nu än må vara. Att jag säljer mycket av mina skor, kläder, prylar beror på att jag tröttnar fort, så när jag slutat svara på dina dumma kommentarer så vet du att jag tröttnat på dig också:).

                  

Jag gör som alla andra så länge det är till min fördel! Hehe

                        

Inte nekar jag heller inte att jag på senaste tiden gått upp i vikt;)


martina om Ojdå!:

jag ska ge dig dom bästa tipsen i världen du kommer tacka mig för resten av ditt liv, det är första gången jag läst din blogg men tycker helt ärligt synd om dig. ok här kommer mina tips. 1. träna och skippa colan och godiset 2. fixa ditt hår du ser ut som en råtta typ 3. sminka dig normalt och använd brun utan sol. Om du gör allt detta kommer du bli betydligt lyckligare i ditt liv tror jag. För å skryta om vilka jävla fjällräven kläder du har eller whatever de hjälper inte m tanke på hur du ser ut. tack för mig!

 

Svar: Först vill jag bara tacka dig för att du läser min blogg, alltid kul med nya läsareJ Vidare tycker jag att du kan ta dina råd och stoppa upp någonstans och inte lägga dig i andras problem. För du vet väll att man åldras iförväg av bekymmer, och ska du lägga näsan i blöt lite varstans parallellt med att du sköter dina egna bekymmer (som jag antar att du har gått om) så kommer rynkorna fortare än du tror. Ett ps är att antirynkkrämer inte fungerar;)

 

Sedan ska du veta att det tom är dyrt att sminka sig fult;)



MissDynamite bär DIOR till vardags, I LÖVE IT:)

Evve om TeamWork!!!:

Kuuul! Vi äger i köket! =P
(Och va kort jag är... insåg jag när jag såg sista bilden, haha)

 

Svar: Jah, de klart vi gör!… Tog ju inte mer än 45 min att göra nästan 300 mackor, inte illa jobbat;)

 

D om Varför är folk så elaka?:

SNYGGT!!!

 

Svar: Tack, mali! Jag älskar digJ

 

Anonym om Varför är folk så elaka?:

Hörru miffo, det märks att du inte har några pengar va! Vem är det som är fattig nu då och har h&m kläder =D

 

Svar: Låt mig anta att du syftar på klänningen? Men så här ligger det till att har man gått runt i affärer en hel dag utan att ha hittat nått man verkligen vill ha på festen som är om samma ikväll eller närmare bestämt om ett par få timmar. Jah, då är man bra desperat ska jag tala om för dig!!! Tror att många känner igen sig i såna här knipiga situationer, och även du. Det kallas för impulsköp;)

 

Anonym om Bilder från julfesten...:

Åh jag längtar bort dig från den här planeten =O

 

Svar: Tack för att du läser min bloggJ

 

Madde om Modell för en dag:):

Vilken cooling!

 

Svar: Tack ska du ha älskling, kommer sakna dig massor under dom närmaste veckorna tills vi ses igen:(

Puhh, det här tog tid nu är det bara att hoppas på att en massa nya komentarer kommer in under natten så jag ha nått och göra på tåget mot Borås imorgon. Ja, annars får jag ta och läsa bok:)

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj skrev jag storlek 44, oj förlåt, jag menade 46-48 inte sant??;)

2009-12-17 @ 23:43:03
Postat av: Anonym

Haha hur länge har du sparat det sminket då, så du kunde visa xD

2009-12-18 @ 12:56:04
Postat av: Anonym

När du slutat svara på alla mina komentarer så hoppas jag att du har tagit öivet av dig, för den tjänsten kan du väl ändå göra för oss alla andra som ser dig din fula äckliga missfoster! SNÄLLA GÖR OSS DEN TJÄNSTEN SÅ VI SLIPPER GÅ TILL NÅN PSYKOLOGEN VARJE GÅNG MAN SER ELLER ENS TÄNKER PÅ DIG =S gör dig den tjänsten med, så komemer du må mycket bättre

2009-12-18 @ 13:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0