SVAR PÅ TAL!!!

”Anonym om BIG DISS!!!:

Är det någon som i lag inte har någon stil så är det du;) ta din falska näsa och göm dig fetto istället för att bry dig om alla andra”

 

Svar: Haha, om jag säger så här då. Jag är fet du är ful, jag kan banta vad kan du?

I övrigt tycker jag att det är oerhört moget att skriva såna här kommentarer anonymt, NOT!!! Varför gömmer du dig bakom en anonym alias?

 

Sen vet jag ju att det inte bara är du som skrev detta utan många andra är ju faktiskt avundsjuka på min stil och mina märkeskläder. Att mina (J. Lindberg, Diesel, Fornarina, Velour, Fjällräven osv, listan kan göras betydligt längre än så här) tröjor kostar upp mot 1000spänn medan din HoM skit ligger på max 200 bär ju knappast jag skulden till eller hure? Men vad ska jag säga? Det kostar att ligga på topp;)…HIHI

 

Vad gäller min ”falska” näsa kan du ju börja med att tala om för mig och även alla andra hur en falsk näsa ser ut, för jag har faktiskt ingen aning. Är den av plast, keramig, gummi, porslin, tyg, cement eller vad?

 

För inte är det någon hemlighet att jag lagt mig under kniven, I LÖVE IT, så absolut inte men det gör ju inte operationsobjektet (näsan i det här fallet) till falsk. Nåväl, nu vet du det iaf sen ska du veta att din underintelligens ansvarar jag icke för!!!

 

Inte heller är det mitt fel att dina föräldrar födde dig till fattig!!! Visst har jag förståelse för att du aldrig kommer ha råd att slänga ut 49000kr på att förbättra ditt mongoloida utseende och en skönhetsoperation, att du måste gå på soc för att ha råd med hyran, att du måste snåla på krogen varannan helg (eftersom du inte har råd att gå ut varje helg)… De inte mitt fel, och inte är jag någon Robin Hood heller…;)

 

Tror inte att jag bryr mig!!! Ikväll kommer jag att lägga ut före och efter bilder från min skönhetsoperation som jag gjorde i Mars förra året;) Missa inte detta!!!

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: åsa

jaha så nu funkar inte hm ? du behöver ju inte bli elak mot de billigare märkena... herregud

2009-12-15 @ 21:18:54
Postat av: Anonym

Du bryr dig inte?Lite för lång inlägg du skrivit då ;)Och ja, jag behöver inte banta eller lägga mig under kniven ditt dyslexi missfoster!

haha och alla dina märkes plagg som du inte får på dig längre, hmm UNDRAR VARFÖR DU SÄLJER ALLT??!! JUU låt mig få svara på detta åt dig, för det första så är du så jävla fet så du inte får på dig något utav det så du måste gå till LINDEX och handla storlek 44 och för det andra, för att du inte har några pengar. Och NEJ du vet själv att jag inte är fattig, du däremot. eh säger bara MISSFOSTER du kommer spendera hela ditt liv ensam (Y) pussss

2009-12-16 @ 16:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0