Före och efterbilder!!!

Med anledning av den elaka kommentar jag fick igår dvs 14/12- 09 har jag nu valt att gå ut med sanningen om mig. För snart ett år sedan lad jag mig under kniven på ArtClinic i Göteborg och ett litet ingrepp genomfördes av världens bästa kirurg. Men detta har aldrig varit någon hemlighet jag är stolt över mig själv och mitt utseende, I LÖVE IT;)

 

Det jag ändå vill påvisa med det här inlägget är att min näsa på något sätt inte är falsk, den är opererad, omgjord och förminskad men inte gjord av plast eller något annat material som möjligen skulle kunna definieras som falskt.

 

Till dig som skrev det elaka inlägget igår vill jag bedja att till nästa gång vara snäll att skaffa dig kunskap i ämnet innan du öppnar käften, mest för din egna skull. Jag menar du skämmer ju för fan ut dig på dubbela plan.

Plan 1: Du skriver elaka saker anonymt... Riktigt illa
Plan 2: Diu låter som att du inte har någon allmänbildning övrhuvudtaget... Ännu värre


Älskar er /
             /MissDynamite





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortfarande lika ful =D

2009-12-16 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0