Bilder från julfesten...

Hade egentligen tänkt lägga upp bilderna betydligt tidigare men med tanken på att jag  tvättat sedan sju imorse och haft Madde här under dagen, (hon sov ju över), så har det inte blivit riktigt som jag tänkt mig. Annars är jag nästan klar med städningen/pakningen inför morgondagen då jag åker mot Borås redan vid en halv nio på morgonen. Åh, jag längtar bort härifrån!

Älskar er /
             /MissDynamite




Gårdagens outfit: Klänning - GinaTricot, Jacka - Fornarina, Skor - Chicas...



Danslinjens framträdande...



Julgröten...



Dans kring granen...




FL1:s uppträdande...



Michael Jackson var även han på julfesten...



Mina brudar...

(Blev bara den här bilden tagen från kvällens utgång eftersom jag var upptagen med att envisas att jag visst kunde vinna över killarna i biljard... Behöver jag säga att jag förlorade S T O R T!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag längtar bort dig från den här planeten =O

2009-12-17 @ 20:20:52
Postat av: Marre

Nu har jag läst din blogg och även gjort mej besväret att skriva denna kommentar... :p Så, vart är min 10a?! =D

2009-12-18 @ 02:40:57
Postat av: Monica

HAAHAHAHAHAHAHA jag skratta så jag gråter.. första bilden jag e med på ser jag riktigt fin ut.. sen ser de ut som de spårat ur hahahaha :D jag sov var nykter ser ut o ha supit hela kvällen hahahaha :D



Ahw ja saknar dig Sandra :)

God Jul gumman<3

2009-12-23 @ 19:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0