SVAR PÅ TAL!!!

Anonym om SVAR PÅ TAL!!!:
Oj skrev jag storlek 44, oj förlåt, jag menade 46-48 inte sant??;)


Svar: ha, ha, ha vad rolig du är. Du borde satsa på en karriär som ståuppkomiker så man kan ägga dig efteråt;)



Marre om Bilder från julfesten...:
Nu har jag läst din blogg och även gjort mej besväret att skriva denna kommentar... :p Så, vart är min 10a?! =D


Svar: Måstvarit fruktansvärt jobbigt att skriva detta lååånga inlägg... haha
Här kommer din 10:a iaf=)

             

sanna om Jag sitter här i vänta och spelar lite dota…:
Du är mer hatad än älskad det framgår berkligen av dina komentarer! Sen ska du verkligen lyssna på dom 3 råden tjejen gav dej för det ser för jävligt ut med din utväxt. Inse du kan inte vara blond!! Sen verkar det som du har ett mål i livet , att alla ska hata dig för så kommer det att sluta. Och glapp käft verkar du ha. Sök hjälp så du kan bete dig som normalt folk och du en sak till du har visst mycket från H&M så sluta för fan att klaga då!!! Dubbelmoral i bott är vad du har.


Svar: Jag har aldrig ens så mycket som nämnt något om att jag strävar efter att bli älskad eller ens omtyckt. Det är nämligen så att jag älskar mig själv så att det räcker och blir över. Egotrippat jag vet, men vad ska jag göra när jag föddes sån!

Jag fattar inte att du orkar bry dig men samtidigt förstår jag ju att du är svartsjuk på mig för att jag lever min dröm medan du ser på;) Nåväl så här ligger det iaf till.

När man är så populär som jag är så händer det allt för ofta att jag inte hinner/hittar något passande till kvällen. (Jag menar inte kan man väll ha ett plagg två gånger eller? )

Har jag då brottom men ändå är på stan är det ju ibland enkelt att springa in på någon av skitkedjorna och köpa nått som ändå kommer vara sönder innan kvällen är slut, (ibland skickar jag tom iväg någon som köper in det åt mig). För även om skiten går sönder innan kvällen är slut så gör ju inte det nått med tanken på att det nästan var gratis. Dubbelmoral? … Nej det är renodlad fakta;)



Anonym om SVAR PÅ TAL!!!:
Haha hur länge har du sparat det sminket då, så du kunde visa xD


Svar: Käre någon vet du inte att gammalt smink är fullt av bakterier vilket leder till ögoninflammation. Jag hoppas verkligen inte du använder dig av nått gammalt kring ögonen och så låna absolut inte ut ditt smink, det gör nämligen inte jag heller;)



Anonym om SVAR PÅ TAL!!!:
När du slutat svara på alla mina komentarer så hoppas jag att du har tagit öivet av dig, för den tjänsten kan du väl ändå göra för oss alla andra som ser dig din fula äckliga missfoster! SNÄLLA GÖR OSS DEN TJÄNSTEN SÅ VI SLIPPER GÅ TILL NÅN PSYKOLOGEN VARJE GÅNG MAN SER ELLER ENS TÄNKER PÅ DIG =S gör dig den tjänsten med, så komemer du må mycket bättre


Svar: Du behöver ju psykolog oavsett vad jag eller någon annan gör eller inte gör.



åsa om Vilket genialisk uppfinning…:
jaha... då har du just tappat flera läsare mej och mina polare... jag menar du behöver ju inte skriva att det är skit med billigare märken då blir du ingen riktig bloggerska om du trakar ner på märken och bara för man klär sig i dyra märken innebär inte det att man har stil tyvärr...



Svar: Nae, det var ju synd vill du jag ska fälla en tår? 

Förstår ändå inte vad det är som är så oerhört svårt att fatta? Jag har ju sagt det föreut men jag sägr det igen! I MIN BLOGG SKRIVR JAG VAD JAG VILL, NÄR JAG VILL OCH HUR JAG VILL!!!

Så sant så, och visst är det illa att ha råd men ingen stil men det finns hjälp att få om än man får betala för hjälpen. Att ha stil men inte råd är dock betydligt värre, där finns ju ingen hjälp, tyvärr.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: sanna

jävla skit snack att du skickar folk för att köpa nått åt dej. Du är en jävla loser som tror att hon är någon jävla lys hora vilket du inte är! Skaffa dej ett liv...

2009-12-18 @ 20:39:41
Postat av: åsa

jag menar ju att du inte har någon stil lilla vän bara pengar och köpa märkes kläder men det innebär ej att du har stil-- för det har du tyvärr inte... kollar man på bilderna så ser man ju att du blandar helt konstigt....

2009-12-18 @ 21:07:10
Postat av: Anonym

Hahah märks att du använder gammalt smink iom att du ser ut som du gör, och du om du nu har så mkt pengar som du säger att du har, VA I HELVETE GÅR DU INTE PÅ SKÖNHETSOPERATION; ALLTSÅ HELA KROPPEN, haha och jaa att du säger att folk köper åt dig, HAHA du är bara en ensam fitta och sitter hemma just för att du inte har någon kompis

2009-12-19 @ 11:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0