Vilket genialisk uppfinning…

Med vetenskapen om att många av er brudar ser ut som Cruella De Vill när ni går i högklackat har jag letat fram en internetsida, www.redfootshoes.se, med den mest fenomenala lösningen på alla era problem, nämligen hopvikbara ballerinaskor. Så himla smidigt och sött på en och samma gång!!!

 

Personligen har jag inga som helst problem med att gå i skyhöga klackar, jag föddes ju med ett par på, I LÖVE IT!!! Men för er nollor som haltar sig hem efter en vild partynatt råder jag att lämna klackarna hemma nästa gång. Ni ser ju för jävliga ut i rollen som Cruella De Vill!!!

 

OBS!!! Nu kom jag in på ett sidospår det var inte alls det här jag skulle förmedla, haha.

Älskar er /
             /MissDynamite


                                      

Ni kommer väll ihåg Cruella De Vill i filmen om dom 101 dalmatinerna. Hon som har så rolig gångstil i sina klackar;)

                         

 

                                                               Smidigt värre, inte sant?


Kommentarer
Postat av: åsa

jaha... då har du just tappat flera läsare mej och mina polare... jag menar du behöver ju inte skriva att det är skit med billigare märken då blir du ingen riktig bloggerska om du trakar ner på märken och bara för man klär sig i dyra märken innebär inte det att man har stil tyvärr...

2009-12-18 @ 13:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0