SVAR PÅ TAL!!!

Madde om Innan jag går och lägger mig...:
Det ser ut som du kokat ihop en plan? Spännande!
Sov gott!

Svar: Haha, lilla hjärtat det märks att du känner mig innan och utan;)


Malin om SVAR PÅ TAL!!!:
Jag vill ha ett bättre ;)du verkar inte förstå så mycket du, väldigt korkad iaf, för du fattar inte att det är du som förlorar på det här lilla dumma du.Fortsätt skriv du bara, jag är jätte nyfiken på vad du har för bättre svar till mig ;) Och förresten vem är "hon" då? pratar vi om samma person ens

Svar: Haha, fan vad patetiskt, hör av dig när du kommit på vem du snackar om;)


Anonym om SVAR PÅ TAL!!!:
Du verkar ha ändrat en hel del på den här svar på tal va. lite synd, var roligare att läsa tidigare men ja fegisar drar väl sig undan, som du gör nu.
Och du har VERKLIGEN inte koll på något utav det du säger eller skriver! Nästa gång, innan du ger svar på tal, läs för guds skull igenom allt du redan har skrivit tidigare, så att det hänger ihop!
Och håll dig till samma sak istället för att skriva helt oliga saker, väldigt frustrerande!


Svar: Hallå Malin! Ska jag vara ärlig har jag tröttnat fett på dig. Du liksom upprepar dig gång på gång, du låter liksom som när det blir hack i skivan du vet. Skit jobbigt både för mig och säkerligen också för mina resterande läsare också.

Lilla gumman, (OBSERVERA: Jag kallar dig för gumman ß hjärnsläpp), jag skiter fullständigt i vad du anser frustrerande eller inte. Att du inte har nått liv och därför sitter och läser + memorerar vartenda ord, (snacka om och ta saken på blodigtalvar), skiter jag också fullständigt i. Verken du eller någon annan ska ha koll på mig så enkelt är det, och fastän du/ni inte tror det så har jag stenkoll! Men tro mig när jag säger att jag absolut inte tänker redovisa det för dig/er.


Annika om SVAR PÅ TAL!!!:
HAHA, försöker du på ALLVAR leka cool över att du vet vilket internetbolag jag har? xD JAG DÖÖÖÖR, - du inser verkligen inte alls hur pinsamt roande du är.

Nejdå, du bara försökte intala mig att jag var längre upp i landet för någon dag sedan för det visste minsann du, påstod du. Lilla flicka, jisses...

Svar: Kul man kan roa någon iaf;) Haha, tror du på allvar jag bryr mig om du så bor i Kina?


Sophi om SVAR PÅ TAL!!!:
Det märks verkligen att du tar illa upp då du själv kommer med massa anklagelser och hot. Tänk om någon kunde ta tag i dig och skaka om dig så du fick dina hjärnceller rätt, om nu det ens går...
Men du har du någon diagnos? För allts står inte rätt till. Och en sak till du är en jävla Copycat som tar efter alla andra och KOPIERAR texter från andra och låtsas att det är du själv som skriver dom. PINSAMT!!

Svar: Haha, märks det? Det var ju oerhört märkligt för jag har sagt det förr och jag säger det igen, I DON’T GIVE I FUCK! Men tro vad fan ni vill.

FAN!
Du kompåmig, jag är avslöjad vad ska jag ta mig till? Jag kan inte fortsätta ljuga för er längre, FÖRLÅT! Återigen FÖRLÅT mina kära läsare! Men jag har diagnosen BSSS som är en YTTERST ovanlig diagnos, ca 1promille av jordens invånare har diagnosen. Fy vad hemskt att behöva bli avslöjad på det här sättet, *fäller en tår*.  (BSSS står för blond, snygg, smart och sexig;)


Anonym om SVAR PÅ TAL!!!:
vem vill ha en pojkvän som misshandlar?


Svar: Vilken oerhört dum fråga, jag menar formuleringen i det här fallet syftar till flera personer och jag är bara en. Alltså kan jag inte besvara frågan, men ämnet du tar upp är jävligt intressant. Jag tror jag skulle kunna skriva en hel avhandling i ämnet men det tänker jag inte göra.

Vill du mot förmodan spinna vidare i ämnet så ber jag dig avgränsa dig. Jag vill tex veta hur du definierar misshandel, är det misshandel som i  ”Jag har nyss kommit från sjukhuset kul och blåslagen fortfarande” eller ”Hjälp! Det här är misshandel, jag fick nyss en örfil av min pojkvän”. Jag anser nämligen att det är skillnad på misshandel och MISSHANDEL.


Malin om Dagens outfit...:
rysning du får nog sluta upp med att försöka posera sådär. Om UFON fanns så skulle inte ens de vilja röva bort dig, för tom dem är snyggare än dig.

Svar: Att UFON finns borde väll du veta med tanken på att du ser ett varje gång du ser dig själv i spegeln;)


åsa om SVAR PÅ TAL!!!:
dubbel moral kolla en svensk ordbok kanske du förstår...

Svar: I DON’T GIVE A FUCK, kolla en engelsk ordbok kanske du förstår;)

Älskar er/
            /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja klart det är skillnad på grov misshandel och en enkel örfil, men för mig är det inte okej att bli slagen på något sätt av sin pojkvän. varför "sno" en sådan pojkvän? :P

2009-12-28 @ 17:37:21
Postat av: Anonym

jaa du lilla gumman ditt så kallade BSSS diagnos kan ju VERKLIGEN diskuteras, för naturligt "blond" är du ju inte =/..hmm.."snygg"hahahaha säger jag bara, sexig set ordet borde du inte ens få använda, och jag är faktiskt jätte imponerad att du ens kan ordet smart ;)

2009-12-28 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0