SVAR PÅ TAL!!!

Sophi om Bilder från middagen...:
Ja det verkar inte bättre än att du inte är omtyckt..

Svar: Nu ska vi inte dra förhastade slutsatser, vem säger att jag inte är omtyckt? Ska jag vara ärlig så tycker ju om mig själv så att det räcker och blir över;) Nått annat räknas väll inte, inte i min värld iaf.

Jag är hellre egoist än en jävla psykopat som skär sig i armarna dagligen för att dämpa ångesten över hur jävla ful du, förlåt jag menar hon är.



hemlig beundrare :D om Bilder från middagen...:
vem e hon den snygga med flätan ? ;) msn ? ;)

Svar: Låt mig anta att du menar Sanella en söt och uppkäftig brud i lyxförpackning, JUST LIKE ME!



D om Bilder från middagen...:
fan va nice bilder:) hehehhe å klappen kom hem oxå, hihihi

Svar: Med snyggingar som oss kan bilderna inte bli annat än bäst;)



Malin om SVAR PÅ TAL!!!:
Alltså att du själv tror på det där med att du tar hennes kille,var det inte som så att hon redan lämnat Jonas? Så tekniskt sätt så kan du ju inte direkt ta någons kille va. Men att du väljer att uttrycka dig så verkar som om du själv önskar att du tar hennes kille.Jag personligen tror inte på ett skit av nått du har skrivit va fan du nu heter "missdynamite" Så svara mig när du har något vettigare att svara med

Svar: Hör du ”VAD FAN DU NU HETER”! Synd att han inte slog ihjäl henne, hade jag sluppit både henne och dig nu;) Va det ett bra svar eller vill du ha ett ännu bättre?



åsa om SVAR PÅ TAL!!!:
Ska vi va ärliga så är ju ett högt läsarantal hela grejen med blogg eller hur? men du skrev till mej buhu att jag tappar dej och några läsare när jag skrev det... men nu skriver du så? .... dubbel moral...

Svar: Nae, men lilla Åsa vad glad jag blir av att se dig igen. Jag som trodde du lämnat oss för all framtid;D Väldigt intressant det här inlägget synd bara att jag inte förstår ett skit av vad du vill ha fram;)



Annika om SVAR PÅ TAL!!!:
Pinsamt att du verkar tro på det där själv.
// Annika, FORTFARANDE Malmö-bo (om jag flyttar, I let you know, I promise!).

Svar: Tänk vad lite Jack – Daniels gör med minnet, hur kunde jag missa att du har telia2;)
PS. Flytta var fan du vill jag är inte din överförmyndare, hade jag däremot vart det hade jag med all säkerhet sett till att det vart lite ordning på dig…

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill ha ett bättre ;)du verkar inte förstå så mycket du, väldigt korkad iaf, för du fattar inte att det är du som förlorar på det här lilla dumma du.Fortsätt skriv du bara, jag är jätte nyfiken på vad du har för bättre svar till mig ;) Och förresten vem är "hon" då? pratar vi om samma person ens

2009-12-27 @ 03:11:01
Postat av: Annika

HAHA, försöker du på ALLVAR leka cool över att du vet vilket internetbolag jag har? xD JAG DÖÖÖÖR, - du inser verkligen inte alls hur pinsamt roande du är.



Nejdå, du bara försökte intala mig att jag var längre upp i landet för någon dag sedan för det visste minsann du, påstod du. Lilla flicka, jisses...

2009-12-27 @ 13:04:05
Postat av: Sophi

Det märks verkligen att du tar illa upp då du själv kommer med massa anklagelser och hot. Tänk om någon kunde ta tag i dig och skaka om dig så du fick dina hjärnceller rätt, om nu det ens går...

Men du har du någon diagnos? För allts står inte rätt till. Och en sak till du är en jävla Copycat som tar efter alla andra och KOPIERAR texter från andra och låtsas att det är du själv som skriver dom. PINSAMT!!

2009-12-27 @ 13:28:58
Postat av: Anonym

vem vill ha en pojkvän som misshandlar?

2009-12-27 @ 18:16:24
Postat av: åsa

dubbel moral kolla en svensk ordbok kanske du förstår...

2009-12-27 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0