SVAR PÅ TAL!!!

Inom kort kommer jag att införa en ny kategori ”Svar på tal” eftersom att jag ser att allt fler kommenterar mina inlägg. Så kommentera mera, chansen är stor att ni får svar om ni undrar något utöver det som redan står…

 

 

åsa om SVAR PÅ TAL!!!:

jaha så nu funkar inte hm ? du behöver ju inte bli elak mot de billigare märkena... herregud

 

Svar: Jag är inte elak mot dom billigare märkena (hur man nu kan va det, haha) jag säger bara vad jag tycker. Vissa tycker som jag andra inte men det är helt OK för mig för jag skiter i vad. I MIN BLOGG skriver jag om vad jag tycker och tänker, SO FUCK THE REST!!!  

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0