Ja men då tycker jag ju verkligen du ska blogga så alla får veta hur de går med dina ögon :)

Svar: Njoh, visst skulle jag kunna göra det men då blir det ju antagligen som i sommras väldigt glest med inlägg men och andra sidan så får ni ju följa med mig (the star;) in i min vardag. Hur den ser ut nu när jag är halvblind vet jag ju dock inte. Förr var den fullspäckad med både det ena och det andra men vad fan gör man när man är blind?
-Shoppar?
-Blind?
-Går det ens?
-Blogga?
-Njoh, visst kan jag väll få till ett och annat inlägg om dagen men problemet med mina ögon skapar yrsel och illamående fastän att jag sitter med datorn ytterst korta stunder åt gången. Så vi får väll helt enkelt stå ut med få och korta inlägg. Förmodligen lär det ju bli så att jag bloggar om händelser i eftehand om jag nu inte ångrar mig igen och slutar blogga vill säga;)

Neh, nu ska jag till min mormor i Gislaved som varit så snäll och passat min kissekatt hela denna och förra veckan då mina föräldrar varit i Bosnien och jag vart upptagen med en massa annat. På vägen ska jag också försöka hinna hämta ut min nya iPhone 4 som kommit på posten. Sedan borde jag nog se till att köpa ett skal till den också eller vad säger ni?

Älskar er /
             /MissDynamite

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja allt jag skriver gör jag för att härma Kissie! Du kanske tycker att det är dyrt men JAG gör inte det!

Man kan fan tro att du har mens eller något! Det är inte mitt fel att du har dålig ekonomi och känner dig fattig...

2010-09-22 @ 15:19:33
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0