Guess what…!

Jag åkte aldrig till Gislaved för att hämta kissemissen då jag fick ett samtal av mami att dom hämtar honom på vägen hem. Åhh, snart kommer min kissemisse hem, har ju saknat han så…

Men vet ni vad jag kom på? Joh, som jag sa innan så har jag ju varit rätt upptagen nu i veckan och även förra veckan och då har jag ju bland annat shoppat men det och andra sidan är ju inget ovanligt. Det som däremot är ovanligt är att jag inte handlade i dom vanliga butikerna som jag brukar handla i utan inget mindre än just…hör och häpna… H&M som jag typ inte vart inne i på flera år. Men helt ärligt dom har ju faktiskt fått in lite fina grejer nu som visserligen (av erfarenhet) kommer gå sönder inom kort men därför har jag ju en överenskommelse med mig själv om att absolut inte köpa något över 150kr om jag verklige inte måste det. Vad tror ni ligger i påsen?

Älskar er /
               /MissDynamite



Hjälp!!! Handlar verkligen MissDynamite på H&M...!


Kommentarer
Postat av: Cissi

jaa den gröna är helt underbar! :D åhh ser att du shoppat på hm! ;) du kanske har köpt skjortan? ;)

2010-09-22 @ 17:13:18
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: liindblaads

haha jasså :P

hur ser dina frukostar ut ?:P

2010-09-22 @ 17:37:08
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj, ska det där föreställa ett hot eller? Jag skakar i skorna!

2010-09-23 @ 10:22:31
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0