blogg torka el fullt upp i skolan??

Blogg torka?
Jah, först och främst kanske man skulle börja med att förtydliga själva begreppet "blogg torka" som alltså är synonymt med brist på ideer. Man har alltså inget att blogga om men ändå fortsätter man med inlägg som kan handla om allt ifrån vad man ätit till frukost till vad man ätit till kvällsmat. Det där är dock inte min melodi och det vet ni;)
- Nej verkligen inte, men själva tanken har dock vart att jag ska sluta blogga helt efter att mina universitet studier påbörjats. Problemet är bara att universitet studierna nu är i full gång och vi har redan blivit indelade i grupper, fått dom två första uppgifterna och tentan är väll någon gång nästa vecka skulle jag tro. Visst låter det underbart;) Ändå sitter jag i Borås men som jag skrev i inlägget från 2010-08-06 så håller jag på att bli blind och jagar nu efter någon som kan sjukskriva mig. Nej, jag vill egentligen inte ha någon sjukskrivning då jag känner mig fullt frisk men ibland får man ändå acceptera att saker och ting är som dom är, dock har jag otroligt svårt för det men så är det. Men nu till saken. Enligt ögonläkaren i Karlstad så har näthinnorna på båda ögonen rört på sig vilket orsakar dubbelseende som egentligen inte är något dubbelseende utan snarare en enda stor utsmetning av allt man ska försöka fokusera på. Detta i sin tur leder till yrsel och illamående förutom smärtan i ögonen som gör det helt omöjligt för mig att kunna ta mig igenom ens en tidningsartikel ännu mindre 15 böcker på ca 350sidor var på en termin. Ett sånt här syn fel är tydligen mycket ovanligt i min ålder men går att återställa med en operation som troligtvis kommer att utföras i Örebro då remiss nu ska vara skickad dit.
Nu åter till att besvara frågan. Troligtvis kommer bloggandet från min sida att läggas ner helt men är det så att jag börjar igen men byter blogg så kommer info att komma upp här.

Älskar er /
/MissDynamite



Kommentarer
Postat av: sussanna

Ja men då tycker jag ju verkligen du ska blogga så alla får veta hur de går med dina ögon :)

2010-09-19 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0