Vad fan gör jag här…?

Att jag inte trivs i en lite skithåla som K-hamn är ju uppenbart men att jag dessutom får ligga sjuk i flera dagar helt i onödan är ju ta mig fan helt oacceptabelt. Jag menar hade jag varit hemma i Borås nu så hade jag frisknat till inom loppet av ett par dagar. Låt oss anta att jag hade börjat med en runda på stan, dagen därpå hade jag tagit en tripp in till Göteborg och så hade jag varit frisk sen. Tröstshopping är den bästa medicinen jag känner till och tro mig det funkar varje gång. Men här i skithålan får man gå runt och vara sjuk i över en vecka istället för att shoppa för det finns ju ingenstans att shoppa. Ahh, det gör mig så grinig för självklart shoppar jag ju istället för att ligga hemma och vara sjuk. Vem gör inte det liksom?

Nåja, jag mår iaf liiiite bättre idag eftersom att jag tröstshoppade en liiiiten grej på Lindex igår.

Älskar er / 
             /MissDynamite

               

                        Detta nya armband har gjort mig liiiite piggare...


Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan ju alltid nätshoppa!

2010-03-18 @ 21:23:08
Postat av: emma.

Hej hej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra fredag :) Kram Emma

2010-03-19 @ 12:04:07
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0