Svar på tal…!

Anonym om LillLördag…!:
Lagt till med mörkt hår och röda linser ser jag!


Svar: Vad menar du med lagt till? Att ögonen på bilden blev röda beror nog på kameran eller på ljuset i rummet, vad vet jag. Hann hur som helst inte fixa till det igår eftersom att jag fick brottom till Erika då jag upptäckte vad klockan hade hunnit bli.

Vad gäller min nya hårfärg så stämmer det att jag numer är brunett. Marko färgade håret på mig för bara ett par dagar sedan och jävla vad roligt vi hade, haha. Men jag grät och jag har varit i skocktillstånd sedan dess därför har jag inte dokumenterat detta ännu och inte heller har jag lagt ut bilder på mig själv i mörkt hår förrän igår. Nåväl, jag tror skocken börjar lägga sig och när den lagt sig helt ska jag lägga upp bilder på hur det såg ut när Marko var i farten och färgade mitt hår, haha.

Älskar er /
             /MissDynamite


                   
            
                                                   Blondi VS Brunett...!

                   

                                                     Bättre eller sämre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0