Soffjakten har börjat…!

Hela dagen har jag tillbringat i Borås på jakt efter en soffa, men utan vidare resultat. Det finns två olika modeller inne på EM som jag skulle kunna tänka mig men då har jag alltså inte vart inne på Mio och kollat ännu. Det är ju visserligen ingen brådska med köpet men jag har ju under en längre tid funderat på hur soffan ska se ut och nu tror jag att jag vet exakt hur jag vill ha den. Problemet är ju bara att jag nu efter en heldag på soffjakt är helt förvirrad. Jag vet ingen längre, jag är återigen tillbaka på noll…

Älskar er /
             /MissDynamite



Bryssel 9995kr


                   

Siracusa 9995kr



Torino 8495kr

                   

Haag 8995kr



Haag 6995kr

                   

Bern 6995kr

                                            Följande soffor är från EM...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0