Snart bär det av mot Halmstad…!

Det är pappa som håller i förmiddagens aktiviteter så jag har inte riktigt kolla på vad som händer i Halmstad men det blir nog bra. Kanske att vi åker och hälsar på min gamla körskolelärare, en helt underbar människa. Det är ju faktiskt tack vare han som jag kör så bra som jag gör idag. Tidigare hade jag ju gått hos en annan körkortslärare fast tjärringen vad ju helt jävla dum i huvet så efter ett tag sutade jag hos henne och började då i Halmstad och fick världens bästa körskolelärare på köpet, I LÖVE IT!

Älskar er /
             /MissDynamite

                 


Kommentarer
Postat av: Anonym

och mig:)

2010-03-01 @ 16:36:05
Postat av: d

och mig :)

2010-03-01 @ 17:02:16
Postat av: Anonym

jebote taj tvoj novi broj i telefon...går inte å komma fram till dig

2010-03-01 @ 17:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0