Så det kan gå…!

Under föregående vecka har det ju slarvats aningen med bloggandet vilket alltså beror på att jag varit i mitt älskade Borås. Fattar helt ärligt inte vad fan det tog åt när jag för snart två år sedan fick för mig att flytta därifrån. Nåväl, med en månad kvar till påskledigheten ska man väll inte klaga;) Det lär ju bli iaf bli desto mer bloggande fram till dess nu när jag återigen är i K-hamn…FUCK IT!

Att det inte bloggats verken idag eller igår beror på att jag varit skit trött och dessutom hade jag Ricardinho här igår kväll. Det blev filmkväll för våran del och så fick jag se första halvtimman på Hollywoodfruar. Men eftersom att jag inte fick se hela avsnittet av Hollywoodfruar igår så tänker jag ta och göra det nu på TV3 play.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0