Mucka inte med mig idag...!

Jag är fortfarande jävligt sjuk med tanken på att jag fortfarande har feber och alltså svettas som en gris. Dessutom har jag ont i huvet och kroppen i övrigt. Ahh, dessutom kommer jag inte fram till den där jävla vårdcentralen som jag ringt till i två dagar nu! Vad fan är det mina skattepengar går till egentligen? Jah, troligtvis till 16åriga mammor som aldrig hört talas om kondom eller preventivmedel överhuvudtaget. Jag menar lägg pengarna på nått bättre som sjukvård tex istället för att ta hand om ungar som inte kan ta hand om sig själva… FUCK IT! Det är fel på hela vårt system!

Älskar er /
              /MissDynamite
                      
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0