Jävlar vad jag vart i farten idag…!

Just nu sitter jag här och samlar krafter för ännu en utekväll med min energidricka i handen. Hur fan jag ska orka och hur fan det ska gå lär vi ju få reda på efter ikväll. Egentligen är ju planen den att han ska bjuda mig på bio men helt ärligt jag vill inte på bio. Jag har ju redan sett dom två bioaktuella filmerna jag vill se och ser då ingen mening med att gå på bio ”bara för att”. Nej, då kan han hellre bjuda mig på en drink ute på krogen;) Det får nog bli Harrys eller Tonic, måste snart dra.

Annars har jag idag som sagt vart i farten hela dagen. Har varit och inhandlat lite grejer som behövs där hemma i K-hamn och även lite material till nya armband som jag tänkt göra. Annars har jag även varit och hälsat på hos mina kusiner dvs hos mina båda morbröder.

Hur fan ska detta gå?

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0