Jävla skit dator…!

Tänkte att det är lika bra att upplysa er om att min dator krånglat nu i ett par dagar och att detta utgör ett stort hinder för mig och min pågåendeverksamhet. Har ringt kundtjänst nu och de kunde inte hjälpa mig så imorgon ska jag gå direkt till Siba i Borås och då blir det inte roligt kan jag lova. Mitt heta temperament i kombination med min rappa käft kommer inte vara till fördel för Sibas del fram till den dagen då de fixat så att jag har en helt korrekt fungerande dator.

Älskar er /
             /MissDynamite

          
                   

    En lite drygt åtta ånader gammal dator ska fungera helt felfritt så enkelt är det...! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0