Helt omotiverad…!

Vet inte vad det är men jag känner mig inte alls motiverad, DET SUGER! Som ni vet har jag ju varit i skolan idag vilket jag alltså inte var igår. Skulle haft två timmar matte men jag orkade knappt den första så jag drog. Borde egentligen gått hem och pluggat men istället har jag suttit och kollat igenom en massa Glaourama avsnitt som jag missat, tror jag är på avsnitt 10 nu.

Annars har jag nyligen kommit hem från Cafe Paus, käka bakpotatis såklart. Saken är ju den att jag är så fattig nu att jag inte har någon mat hemma, haha. Nej, men jag rensade ju ut kyl och frys innan jag åkte till Borås för tanken var väll den att jag skulle beställa ”Kontorspaketet” från gymgrossisten lite tidigare. Men nu gjorde jag ju beställningen igår så förhoppningsvis kommer det väll någon gång nästa vecka. Jag behöver med andra ord inte käka ute så många dagar till, max en vecka ju;) Sedan blir det hårdbantning…I LÖVE IT!

Älskar er /
               /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0