Fel av mig, FÖRLÅT...!


Kommentarer
Postat av: Toni

hejsan där toni här som glämde min jacka hos dig, tänkte jag skulle komma över och hämta den hos dig nån dag om det går bra och har du lust så kan vi hitta på nått ser på din blogg att du inte har nått att göra om dagarna:( så varför inte ta ett par öl eller bara hänga och hitta på nått men om du vill skriva till mig så har jag ( [email protected] ) som msn eller om du vill skriva sms till mig så har jag 0736839850 som mobilnummer ta hand om dig tills dess :)

2010-04-13 @ 21:21:29
Postat av: Toni

hejsan där toni här som glämde min jacka hos dig, tänkte jag skulle komma över och hämta den hos dig nån dag om det går bra och har du lust så kan vi hitta på nått ser på din blogg att du inte har nått att göra om dagarna:( så varför inte ta ett par öl eller bara hänga och hitta på nått men om du vill skriva till mig så har jag ( [email protected] ) som msn eller om du vill skriva sms till mig så har jag 0736839850 som mobilnummer ta hand om dig tills dess :)

2010-04-13 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0