Dumhets-testet

(*) Tuggummi har trillat ur munnen på dig När du har pratat
(*) Tuggummi har trillat ur munnen på dig Når du INTE har pratat
(*) Du har gått in i en glasdörr
() Du har hoppat ur ett fordon som ror sig
(*) Du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed Fått folk Att titta konstigt på dig
(*) Du har sprungit in i ett träd
() Det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(*) Du testade precis om du klarade det
() Du har trampat på ditt skosnöre och snubblat / trillat
(*) Ditt hår är / Har varit blont
(*) Folk har kallat dig långsam
(*) Du har råkat Tända eld på nån sak Ett Flertal gånger
(*) Du har nån gång somnat på en lektion
(*) Du kan ibland berätta om nånting och sen Plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
() Folk skakar Ofta på huvudet och går iväg från dig
(*) Använder du dina fingrar Når du ska Rakan enkla mattetal.
() Du har atit en insekt utan Tvang Når du var liten / mindre.
(*) Du gör Detta test Når du Borde Göra nånting Viktigt
() Du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan Att ens marka
(*) Du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(*) Du råkar Göra sönder väldigt Många saker
() Du har trillat av stolen Då helt Fortfarande den statt
(*) Använder du ordet "eh" väldigt Många gånger om dagen

Summa: 18 eller mindre betyder Att du Inte är dum.

Min summa: 16poäng, ord så Med andra väl valda ord är jag INTE dum i huvet. Men ska jag vara helt Ärlig så lär det ju Vara natt Fel på det här testet ;)... Hehe, jag Menar ni Känner vall mig vid det här hure laget eller;) Men för all del testa er Själva och se vart ni ligger i dumhetsskalan;)

Älskar er /
/ MissDynamite

Kommentarer
Postat av: DJUSTD

Tack så jätte mycket! :)

2010-03-15 @ 15:42:24
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0