Det var väll torsdag igår, va?

Utgången igår blev hur lyckad som helst fastän vissa störande subjekt. Mer tänker jag inte säga för då har jag ingenting sagt men vissa smällar här i livet får man bara ta. Hur som helst började vi hos Erika och sedan bar det av mot stans för tillfället hippaste ställe nämligen X&Y.

Ni förstår att det där med ”vippaste ställen” kan ju ändras från den ena dagen till den andra. Jag menar då jag var 17år var ju Harrys det hippaste stället men alla 17åringar kom ju inte in där då med tanken på att Harrys då som nu har 20års gräns. Haha, JAG ÄR JU MISSDYNAMITE, tror inte jag behöver säga så mycket mer.

Nåväl vi klev in på X&Y som vippgäster igår och röjde järnet för ni tror väll inte att JAG OCH MINA FRIENDS står i kö? Haha, GLÖM DET!

Just nu sitter här och söker på vimmelbilder men tydligen har inte alla kommit upp ännu för jag finns ju inte med och jag ska ju finnas med på minst två iaf. Jaja, får se om jag hittar dom lite senare…

Älskar er /
             /MissDynamite

                        

                    Mycket folk ute igår men vi dvs Erika, Aida och jag fastnade på bild.



                                                   Aida och Erika...

                        

                                                       Just me end my baby...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0