Det tar på krafterna…!

Tror jag börjar bli gammal, FAN! Förr i tiden kunde jag utan några som helst problem festa en vecka i streck utan några som helst problem. Vi kunde tom dricka inte en utan TVÅ 70isar var bara över en helg, men vad fan är det så här det är när man blir gammal?! Jag orkar ju fan ingenting! Igår var jag ju ute med grabbarna och var väll inte hemma förrän halv fyra men behövs det verkligen 10timmars sömn dagen efter för den sakens skull? FUCK IT!

Nåväl, nu när jag sovit hela dagen lär jag ju iaf vara utvilad inför kvällens party, party. Tanken är ju den att vi ska ute ikväll igen men problemet är att vi inte vet vart ännu. Men det löser sig…

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0