Det blev sallad…!

Men min grannes sallad är inte vilken sallad som helst, det är världens godaste sallad…I LÖVE IT!

Annars har jag just kollat på efterlyst som tog upp fallanger kriget mellan parterna M och K. Den ena parten är Bosnier och den andra är Albaner. Nu ska vi ju naturligtvis inte dra alla över en kam men av egen erfarenhet vet jag att denna sortens människor är oerhört jobbiga och envisa, hehe. Jag är ju själv Bosnier så jag borde väll hålla käften om mina åsikter. Men som sagt jag är Bosnier och dessutom MissDynamite så jag håller inte käften.

Jag menar visst är vi alla Svenskar på pappret men en neger, alban, turk, bosnier eller vad fan det än må vara kommer aldrig någonsin bli en riktig svensk oavsett vad som står i passet och oavsett hur personen i fråga känner sig. För jag menar känslan av att vara svensk är en sak och att vara är en annan. En rasist kommer aldrig någonsin fråga den ”svenska negern” om vad som står i hans/hennes pass eller hure?

Ämnet är jävligt tabubelagt i det här landet, I KNOW! Men så här ligger det till och det är ju skamligt att så många förnekar verkligheten.

Nåja, det jag egentligen vill ha sagt är att dessa ”svenska” albaner och bosnier dvs M och K falangerna båda två borde skickas ut ur landet. Eller egentligen anser jag väll inte att de ska behövas skickas ut för de borde dra självmant anser jag. Inte för att dom begått nått brottsligt i sig. Nej, absolut inte vi är alla människor och alla har vi gränser oavsett var dom går. Alla gör vi ju nått brottsligt med jämna mellanrum men i det här fallet verkar det inte handla om något annat än om just det som vi alla från Balkan en gång flydde ifrån, nämligen religionskrig.

Så snälla låt Sverige vara en fristad när det kommer till religion och sån skit. Ägna er åt vilken annan kriminellverksamhet som helst, den svenska polisen har inte ens chans ändå. Men som sagt skippa religionskrigen som vi alla vart på flykt från en gång i tiden.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0