Är det här välfärdssamhället det talas om?

Knappast! För hade det varit det hade inte jag behövt sitta i en hel jävla timma vårdcentralen och läsa om det Svenska välfärdssamhället som socarna byggt upp och som alliansen ändå sedan förra valet sakta med säkert bytit ner. Jag tror fan i mig att jag nu är så pass påläst att jag skulle kunna ta Reinfeldts plats i riksdagen. MEN! Vilket jävla välfärdssamhälle är det tal om här egentligen? Ska sjuka människor som jag och alla andra som satt på vårdcentralen idag verkligen behöva vänta i en hel jävla timma extra bara för att det inte finns resurser till att ringa in extra personal? Ahh, fan vad förbannad jag är!

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0