Det är tråkigt att sova, äta, skita ensam...!

Klockan är snart ett och jag sitter i min ensamhet och bloggar = INGET LIV!

Men snart eller rättare sagt om en tio dagar kommer Marko hem från Serbien igen och då är allt förhoppningsvis som vanligt igen men tills dess ska min kära gamla blogg få underhålla mig och jag er;) Tänkte att nu när jag har all tid i världen så kan jag ju lika gärna ta och blogga lite, jag har ju faktiskt saknat bloggandet lite.
Föresten ska det tydligen bli väldigt varmt imorgon vilket ju är bra då det för min del innebär en möjlighet till att slå två flugor i en smäll, jag menar dels så slipper ju solariet och sparar pengar samtidigt vilket ju är perfekt;) Sedan måste jag också ta itu med en bunt viktiga papper som samlats på en hög i mitt rum, viktiga papper är ju så viktiga och tråkiga. Men om allt går som planerat dvs om jag inte sticker iväg på någon shoppingrunda istället så kommer ni kunna följa mig under hela morgonagen här på bloggen.
Älskar er /
/MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0