Wihooo...! Visst fan tillhör man E L I T E N...!

Alltså helt ärligt JAG VISSTE DET! men nu är det äntligen bekräftat. SVART PÅ VITT IS THE SHIT! Fick ju faktiskt reda på det igår kväll så natten har varit ganska lång om man säger så. Jag menar jag har kommit in på Politisk kandidat och vid första urvalet dessutom, klart som fan att det skulle firas omedelbumms. Det blev som sagt ganska sent inatt men jag var ta mig fan ändå uppe innan affärerna öppnade imorse och tro mig där har jag tillbringat hela dagen. Shopping, shopping, shopping!!! JAG ÄR EN SANN MATERIALIST, JA VISST!!! Köpte dock inga större grejer idag, (gör det sen), ni vet ju lika väl som jag att jag INTE nöjer mig med vad som helst. Dock fick jag med mig en hel del saker till hemmet. Tre skit snygga påslakan set, färgglada handdukar som kommer passa perfekt till den färglada soptunnan som ska stå i badrummet, dricksglas, vatten kanna, gardiner och lite annat smått och gått köptes idag. Självklart är allt märkt (köper väll ingen skit heller…dahh). Som sagt jag köper inte vad som helst men dessvärre får ni inte se någonting av vad jag köpt idag då min dator med minneskortet i är hos Marko som kommer hem från Serbien imorgon. Nåväl näst på handla listan står en bil, lampa, köksbord, utemöbler, hyllor mm.


Puhh, shopping är verkligen ett heltids arbete. Tycker inte ni också det?


Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0