Wihooo! Mina nya leksaker har kommit!!!

Vet ni vad som kom i brevlådan idag? Yes, två nya bankomatkort som tydligen kom med posten idag. Hehe, vad för leksaker trodde ni att jag mena egentligen? Iaf jag såg det inte förrän nu då jag ju sovit hela dagen men fattar ni vilken lättnad? Jag har liksom inte haft något bankomatkort på flera dagar och visst har det hänt att jag åkt iväg till affären för att köpa bara nått litet och sedan stått där utan ett fungerande bankomat kort. Pinsamt, men vad ska man göra? Det är ju liksom bara och köra hem igen och hämta kontanter. Men som i Ullared igår tex då är det ju lite väl långt för att "bara" köra hem igen. Som tur var glömde jag ju inte ta med mig kontanter och inte tappade jag heller bort plånboken då min älskade Diana hade tänkt för oss båda och tagit med sig en oerhört smidig axelbandsväska med blixtlås på, tack så mycket hjärtat. Jag menar gud vet vad annars som hade hänt, det tog ju liksom inte mer än en kvart sen var ju min handla lista borta, haha. Men det gick bra ändå, kommer nog åka tillbaka någon dag snart för att köpa ytterligare saker och en svindyr (speciellt med tanken på att det ju faktiskt är Ullared) men ack så fin taklampa, JAG ÄR KÄR!

Om ni undrar varför mina bankomatkort varit avspärrade ett tag så beror det alltså på att jag i förra veckan tappade bort inte bara bankomatkorten utan hela plånboken då jag lagt plånboken på motorhuven och kört iväg. Fick hämta ut plånboken dagen efter hos polisen och allt var kvar,hehe. Går ju liksom aldrig runt med kontanter på mig men mina parkeringspengar dvs hela 36 kronor (mynt) fanns kvar i plånboken;). Korten spärrades omedelbart av då jag ju faktiskt upptäckte att plånboken var borta nästan med det samma. Vi körde till och med tillbaka hela vägen för att leta men då hade någon redan tagit den. För min del är ju faktisk plånboken ingen större förlust då jag ju helt ärligt vill ha en ny men snälla ge fan i mina leksaker, alltså jag pratar om korten era perversa svin;D

Älskar er /
/MissDynamite




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0