Visst blev dom fina?

Nja, ska jag vara helt ärlig så var jag mer nöjd förra gången när killen (vad han nu heter) gjorde naglarna på mig än vad jag är nu när en av tjejerna gjorde dom. Haha, stackarn jag måste nog vart den jobbigaste kund hon haft på bra länge då jag klaga så mycket att hon fick göra om flera naglar för att jag skulle bli nöjd. Men hallå ni måste ju förstå mig också, jag menar inte fan tänkte jag punga ut 580 spänn för nått som jag till och med hade kunnat göra bättre själv. Men det blev ju bra till slut dock vart jag lagom sur över att jag fick sitta av säkert över en halvtimma mer än vad jag egentligen skulle ha behövt om inte hon hade klantat sig, Dahhh! Men nu har jag testat att gå till en tjej också. Det var faktiskt en brud som tydligen visste vem jag var på en fest nyligen som sa att tjejerna skulle vara duktigare än killen på det stället då hon också hade vart där och gjort sina naglar. Tyvärr kan jag då inte hålla med men visst är det mycket möjligt att hon fick en av dom mindre klantiga tjejerna eftersom att dom trotts allt är en 8-9 stycken som jobbar där och så killen då förstås.

Älskar er /
/MissDynamite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0