Vad gör jag hemma vid den här tiden egentligen...?

Jah, just nu bloggar jag men det är ju liksom fredag. Visst fan borde jag vara ute och röja men helt ärligt så är det faktiskt fredag i Borås vilket också innebär att det typ ekar på varenda gata i stan. Visst kan man höra ett gäng fjortisar hojta till då och då men det är också allt. Ingenting för mig med andra ord. Dessutom är jag fett trött då jag vart i farten mer eller mindre hela dagen. En runda på stan och fika med pappa, manikyr och shopping men som att det inte vore nog så ringer Mattias och vill köra ett film maraton. Självklart ställer man ju upp men det fick räcka med en och en halv film för min del för visst fan behöver även en Dynamite som mig lite vila emellan varven.

Älskar er /
/MissDynamite



Bjuder på en bild från gårdagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0