Ulla red till Ullared...!

Ulla red till Ullared...!
Synd bara att man inte heter just Ulla. Ja, eftesom att jag ju tycker bra mycket bättre om att driva med mig själv än andra. Men men lite får man ju allt tåla! Det blev dessvärre inget bilköp idag men här har ni lite av det jag fyndade i Ullared i måndags. Sedan är det väll onsdag idag? Det är med andra ord en hel vecka sedan jag färgade håret hos frissan men som jag pga tidsbrist inte visat er ännu, men ta det lungt det kommer det också inom
Synd bara att man inte heter just Ulla. Ja, eftesom att jag ju tycker bra mycket bättre om att driva med mig själv än andra. Men men lite får man ju allt tåla! Det blev dessvärre inget bilköp idag men här har ni lite av det jag fyndade i Ullared i måndags. Sedan är det väll onsdag idag? Det är med andra ord en hel vecka sedan jag färgade håret hos frissan men som jag pga tidsbrist inte visat er ännu, men ta det lungt det kommer det också inom kort;)
Älskar er /
/MissDynamite

Min senaste hobby är inte billig;)

Skarf, buster och en rosa fiberpläd som kommer passa utmärkt i min NYA soffa...

Närmare bild på bustern...

Liten Chanel inspirerad party väska, så att jag slipper låna Erikas...

Har inget emot feta människor så länge jag slipper vara en av dom därför tänker jag hålla koll på vikten med stil under hösten som kommer...

Sommaren och värmen kan såklart denna fläkt råda bot på. Det är nämligen så att hemma i Kristinehamn har jag en bedårande lägenhet med en bedårande balkong med sol från morgon till kväll som det dessvärre inte är så kul att sitta och plugga i under dom varmaste vår/höst dagarna... Därför har jag införskaffat mig en fläkt, dubbel så dyr än den vanliga vit klassikern men 1000 gånger snyggare;)

Nödvändigheter fick jag också med mig hem, dessvärre är detta långt ifrån allt men låt mig anta att ni inte är intresserade av vad jag köpt för färg på mina strumpor...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0