Söndagar...!

Jag hatar verkligen söndagar i vanliga fall men nu när jag är ledig så kvittar det vad det är för dag då jag ju är ledig i vilket fall som helst. Annars har jag absolut inte gjort något vettigt överhuvudtaget idag. Diana var ju här en stund förut och fick sig en privat modevisning som ju självklart bestod av mina absolut senaste inköp med mig som modell, naturligtvis;) Utöver det så har jag inte ens solat idag då det ju faktiskt vart riktigt målnigt trotts att termometern visat på en 30 grader. Nu ska jag hoppa in i duschen sen kanske jag orkar blogga mer men om inte så hörs vi på tisdag för imorgon ska jag och Diana till Ullared och kolla läget;)

Älskar er /
/MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0