Partyt är äver...!

Asså allt började ju så jävla bra. Jag och Danni var här till en början och gjorde oss i ordning drog sedan ner till stan och mötte upp hennes bror på Torget (typ nygammal krog i stan) sedan drog vi till Tonic och mötte upp resten av gänget. Själv klart körde jag! Vi va typ där tills det stängde och sedan drog vi hit till Marco efter många om och men för efterfest. Nu är dock alla utkörda och vi bråkar... Vad fan äre med snubben egentligen. Ingenting har gått sönder och ingenting har blivit stulet som ju är det vanligaste på svenne festerna så jag fattar inte vad fan det finns att vara förbannad på. Ah, fan jag är SÅ jäva sur och full nu...HAHA

Älskar er /
/MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0