Ovanlig lördag...!

Jag sitter ju liksom hemma och glor på tv:n med en massa godis och chips i knät. Det är ovanligt, riktigt ovanligt! Men ska jag vara ärligt är det helt jävla underbart att bara sitta hemma och göra minsta möjliga. Jag får väll lov att säga att jag inte är det minsta orolig för att missa något på stan ikväll, bara skönt att slippa.
Annars har jag mått ganska skit hela dagen så det har inte hänt nått speciellt under dagen då jag sovit mest. Jag vaknade upp hos Marco där jag nu bott sedan jag kom från Kristinehamn typ, körde han till jobbet och åkte hem till mina föräldrar där jag befinner mig just nu. Det var typ hela min dag... Vad har ni gjort hela dagen?

Älskar er /
/MissDynamite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0