Mina gyllene skor...!

Som jag i tidigare inlägg nämnt så glor folk på mig bara jag typ kliver utanför dörren vilket i och för sig inte stör mig det minsta, älskar ju uppmärksamheten. Inte heller är jag särskilt förvånad över att folk numer glor lite extra när jag går på stan i mina gyllene skor men är dom verkligen så unika? SVAR: Ja, det är dom därför tänker absolut inte avslöja någon som helst info om mina Lacoste skor mer än att dom är just från Lacoste. Men snäll som jag är tänker jag iaf ge er en lite närmare titt innan dom ska med mig ut på en liten runda på stan.

Älskar er /
/MissDynamite



Visst fan är jag en sann materialist och dessa små raringar är min största kärlek hittills här i livet...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0