Lördag kväll...!

Tror helt ärligt att detta är min första helg på hela sommarlovet som jag faktiskt sitter hemma, fyfan vad SKÖNT! Vet inte riktigt vad det blir av kvällen men jag är bra mycket piggare nu än vad jag var igår vid den här tiden så vi får se. Kanske kan avnjuta någon bra film i min ensamhet;) Nu ska jag avslöja vad som döljer sig i Fornarina påsen och alla andra påsar från shoppingen igår, men Fornarina påsen först...
Älskar er /
/MissDynamite



Dessa två linnen är från Fornarina och ska alltså bäras lager på lager men kan också bäras var för sig då de inte är ihopsydda, 659kr.



Fram...



Bak...

Också två linnen som kan bäras var för sig från Fornarina, 599kr.



Tre bas linnen från Peak Performance, (grå + rosa = 500kr/st) (svart = 400kr) <--- Lös ekvationen;)



Enkelt baslinne med djup V-ringning och spets från Mango typ 150kr på rean



Magkort vit tröja typ 70kr (på rean) från Mango


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0