Läggdags...!!!

Kan man väll lugnt säga för det här är ju trotts allt Borås. Hade vart en annan femma om det vart GBG men jävlar vilken kväll alltså, slår fan i mig till och med dom senaste gångerna i Götet. Här känner alla apan fastän att apan inte känner någon typ och då äre ändå JAG som är apan, I JUST LÖVE IT!!! Tack allesammans för en underbar kväll/natt och även ni killar som böjd på fajt föreställningen vid Södra Torget tack så mycket. Äre så att ni i fortsättningen också behöver en domare som mig så äre bara att ni hör av er, matchen var som sagt vääääldigt underhållande tills ainan kom och förstörde allt sammans mitt i tredje ronden dårå, hehe. Nu måste jag sova innan jag röker upp dom få cigg jag har kvar:(

Älskar er /
/MissDynamite


Inne på Tonic var det ett jävla drag. Äre löningshelg eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0