Kära blogg godnatt!!!

Eller morgon eller vad man nu ska säga vid denna tidpunkt på dygnet. Har ju inte bloggat på ett par dagar men kan nu uppdatera er om att jag enbart legat i solen från morgon till kväll vilket ju inte är nått att blogga om egentligen. Om ni nu undrar varför jag bloggar så här sent eller överhuvudtaget är uppe så här tidigt så beror det på att jag just vid denna tidpunkt har fett ont i fötterna efter en lång men ack så rolig natt i Gbg. Att jag är hemma så här tidigt (brukar aldrig vara hemma förrän halv sju annars) så beror det på att vi va på en salsa klubb. Alltså en klubb där enbart latinamerikansk musik spelades och visst var det trevligt. Folk drack och alla var glada, trevliga och det syntes verkligen hur kul dom hade det. Perfekt stämning och inte som på dom vanliga krogarna där folk tillåter sig bli odrägliga bara för att dom dricker, svenne fasoner är var det är. Men helt ärligt jag är nog mer svenne än vad jag vill erkänna för jag kände mig helt främmande där fastän att jag ju inte tycker om odrägliga människor på krogen i vanliga fall men nu var det nästan som att det var just det som fattades. Nae vet ni vad nu har jag fett ont i fötterna och är minst lika trött och snackar desto mer skit så vi tar det här imorgon...
Älskar er /
/MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0