Jag lovar...

Att jag ska visa upp allt nytt jag köpte igår men saken är den att det fortfarande ligger i påsar på golvet och jag har inte ens orkat titta i påsarna ännu. Men som ni antagligen redan vet så har jag inte gjort annat än just shoppat dom senaste veckorna vilket alltså innebär två saker, dels att allt det nya blir gammalt över en natt eftersom nytt kommer till hela tiden och dels innebär det också att jag ju så länge kan visa upp något annat, något relativt nytt;)

Här kommer bättre bilder på det "nya" jag hade på mig igår...

Älskar er /
/MissDynamite



Vit tunika från Yumi 799kr


Converse 699kr

Väska från Tom&Eva 1000kr




Ringarna är från olika ställen och kostar mellan 99kr till 280kr


Nu ska jag ut i solen och bli brun(are), ni kan ju läsa min blogg så länge.... Löve you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0