Idag kommer regnet som en våg...

Igår var det strålande fint väder och idag öser regnet ner, borde man ens vänta sig nått annat av den svenska sommaren? Det är torsdag idag iaf och alltså torsdagskväll så vi får hoppas att det lugnar sig lite till ikväll annars kommer inte jag utanför dörren. Annars har jag inga större planer för dagen. Jag är ju hos Marko nu (kom hit igår kväll) så vi kanske drar till kinesen och käkar sen och kanske Nelly och kollar men annars typ inget speciellt.
Asså fan vad jag är trött på blogg.se nu funderar starkt på att byta till typ Finest.se eller nått, Blogg.se har ju för fan inga funktioner överhuvudtaget vilket försvårar bloggandet avsevärt, BUHU!

Älskar er /
/MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0