I min ensamhet...!

sitter jag här mitt i natten och dricker en cider som jag nalla från Danni förut... Visst har jag och ena sidan syndat nu i och med dom tio budorden där det står att du icke ska stjäla men tro mig Danni var verkligen inte i behov av just den cidern eller något annat alkoholhaltigt överhuvudtaget egentligen. Fast de klart hur mycket folk dricker har jag verkligen inte med och göra och det tackar jag fan för. Men spyr någon i MIN bil då har jag fan i mig rätt att vara förbannad vilket jag också vara så jag körde ut allihop och åkte hem vilket resulterade i att jag nu sitter här i min ensamhet och gråter floder, BUHU! Nej inte direkt men tänkte iaf ta och bjuda på lite bilder från i torsdags:)

Älskar er /
/MissDynamite



Gänget ute i torsdags dock bara dom "vanliga" dom "ovanliga" ville nämligen inte va med på nått foto överhuvudtaget, tänka sig vad märkvärdig man kan vara...hahahah





Oh, vilken primadonna;)



Jag och min blivande man, hehe



Sam The Gangster...



Senaste formen av tryckare...



Knyckte denna bild från Roseos facebook. Bild från efterfesten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0