Fuck vad dålig jag är på uppdateringar...!

Men vad ska man göra när det händer så himla mycket runt om mig just nu. Shopping, shopping och åter shopping sedan är jag ju med mina vänner och festar gör jag ju själv klart också, IT'S JUST MISSDYNAMITE STYLE;) Nåväl jag tror helt ärligt att jag nu inom en väldigt snar framtid måste ta och avbryta min semester. Jag har ju aldrig någonsin sommarjobbat eller jobbat överhuvudtaget så det är inte därför jag funderar på att avbryta semestern utan snarare för att jag är så himla ivrig med att komma igång med mina studier så fort som möjligt. Måste börja leta böcker att köpa så att jag kan påbörja mina studier redan nu:)
Nåväl, idag vart jag i Ullared igen. Brände BARA 3000 spänn men jag fick ju iaf min lampa för typ 1500 som ska sättas upp omgående när jag kommer hem. Men vadå jag kom ju ganska billigt undan ändå med vad gäller lampan. Råka ju gå in i en lampaffär när jag var i Gbg med pappa senaste och självklart hängde just den lampan i taket där och visst var den till salu för BARA 4500kr. Jag menar hallå visst att man har pengarna men inte fan är man väll ändå dum i huvudet för den sakens skull, eller? Eller okey hade det inte varit så att jag hittat lampan för 1500 i Ullared bara någon dag innan så hade jag nog köpt samma lampa för 4500 för den är ju så in i helvete snygg. Ni ska så klart få sen den men inte förrän den kommer upp hemma i Kristinehamn. Annars ska ni få se resten av sakerna jag köpte idag imorgon och kanske även en massa annat som jag shoppat den senaste tiden. Fast de klart allt beror på ifall jag hinner för imorgon ska jag in till knallen/stan och shoppa. Eller jag vet inte ifall det blir så mycket shopping men jag ska iaf titta på ute möbler så jag ju längtar så himla mycket efter. Sedan ska jag sola och boka tid för nya naglar. Sedan måste jag flytta ifrån Marco nu för oavsett om ingen av oss vill inse det så har börjat gå varandra på nerverna nu. Måste ta en sväng till Gislaved med och hämta mormor, och en jävla massa annat...
Älskar er /
/MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0