Eh, äre morgon eller?

Slog upp ett öga och kikade ut genom rummet, slog igen det och slog upp andra, kika ut, slog igen båda och fundera lite, LEVER JAG? Sen var jag vaken...Wiho! Är trött som fan men vaken;) Tror det är fint väder ute så jag vill helst till sjön för sol och bad men undra om någon är vaken? Vågar jag ringa? Väcker jag någon nu så är jag ju så gott som död. Kanske lika bra och dra till Nelly ändå, måste ju ändå ha en party outfit för ikväll....hehe

Föresten kvällen kvällen/natten igår var hur härlig som helst men vänta er inga bilder. Jag köpte ju en så fin liten party väska i Ullared i måndags men tro mig det är inte mycket som får plats och knappast ens min lilla kamera...hehe Ikväll blire Götet igen men vi ska va här hos Marco och förfesta först så vi får hoppas på att det blir några bilder ikväll istället;)

Älskar er /
/MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0