Bilder från gårdagen...!

Vad vill ni att jag ska blogga om idag? Vill ni att jag ska blogga om att jag klev upp skit tidigt i morse för att infinna mig på vårdcentralen klockan 08.45 eller om att jag sovit sedan jag kom hem från läkaren för att ja typ var och är skit trött? Kan det bli nått intressant inlägg om det tro? Njae knappast, men att jag nu fått ihop ett inlägg går ju inte att förneka och dessutom bjuder jag ju på bilder från gårdagen då jag och Marko var i Varberg så det blir väll bra eller hure?

Älskar er /
/MissDynamite


Hela engagemanget som ni ser ovan är gjort på små kaktusar...



Utsikten från ingången till Fästningen...


Föresten nämnde jag att dagen avslutades med att jag plumsa i vattnet hoppande från sten till sten...


Läskig tunnel inne i Fästningen...


I ett av rummen som tunneln ledde ner till. Buhu, vad läskigt jag var faktisk lite rädd...

Varberg är ju så jävla fint...!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0