Ärligt talat...?

Helt ärligt är det någon vaken vid den här tiden nu när det är sommalerighet och allt? Eller kan det vara så att det bara är jag som tagit det här med sommarledigt så bokstavligt? Dom flest sommarjobbar väll nu under sommaren eller hure? Well, inte jag eftersom att jag ju är ledig vilket ju också innebär att jag nu spenderar pengar på heltid;) Hur som hälst idag är det tänkt att jag och pappa ska till Göteborg och titta på nån liten fin kärra åt mig. Får väll se vad det blir för något om det nu blir nått vill säga men tanken är ju att jag innan sommaren är slut ska ha något att driva runt i. Känner inte direkt någon stress över mitt bil köp eftersom jag ju faktiskt har hela sommaren på mig att leta och undertiden så har jag ju mammas bil...Hihi

Älskar er /
/MissDynamite



Nått sånt här? -Ja tack pappa...*Blink, Blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0