Ännu en TORSDAG i mitt älskade BORÅS...!

Och allt är som vanligt dvs är du inte med OSS så blir det bråk. Dock fick allt ett relativt bra slut tack vare att aina kom och situationen lugnade ner sig avsevärt. Kvällen i övrigt var hur bra som helst fastän att jag mådde skit under hela kvällen. Jag hade faktiskt tänkt dricka eftersom många här i stan så gärna vill se mig packad men dessvärre avstod jag pga illamåendet. Men det var ändå ingen större fara med mig då jag ju faktiskt stod ut till halv fyra och jag mena krogarna stänger ju två här i stan, men efterfester eller bråk på stan går att hitta fram till en sju på morgonen om det är det man är ute efter. Snygga sköningar (skåningar) som försöker ragga med en till hotellet finns det också men vi avstod då vi var tvungna att gå emellan "våra" killar så att dom inte skulle slå ihjäl varandra, hehe.

Älskar er /
/MissDynamite



Jag & Roceo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0