Ändrade planer...!

Det blir inget party i GBG ikväll... SKÖNT! Däremot ser det ut att bli hemma fest...WIHOOO! Nu när man kommer in på alla krogar så blir det ju nästan aldrig hemma fester längre. Möjligtvis i Kristinehamn då krogarna där stänger tidigt men och andra sidan är det ju bara amatörer som festar i Kristinehamn. Kanske därför jag typ aldrig är ute där längre...hihi Nåväl, hemma fest vare dock inte hos mig utan på Norrby dvs andra sidan stan så jag ska köra. Japp, det blir nyktert för min del ikväll som det liksom varit i tre månaders tid nu...hehe Men nej jag har inte blivit nykterist men tycker fortfarande inte att det är värt att offra sin kropp och bli fet genom att hälla i sig en massa feta kalorier i flytande form då. Om två timmar kommer mina brudar hit så ska vi börja lite smått göra oss i ordning och så...

Älskar er /
/MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0