35 graders värme...!

Termometer i bilen visade idag på hela 35 graders värme och då anser jag att det inte finns någon anledning att sitta inne och blogga. Som ni förstår blev det ju ingen shopping heller då vi dvs jag och mami istället valde att åka till mormor i Gislaved där vi åt en massa vattenmelon, såklart. Hela dagen igår och idag har jag endast levt på vattenmelon då jag omgående måste gå ner dom där tre kilon jag lagt på mig sedan jag lämnade Kristinehamn. Det blir ju svårt att hålla vikten när man flänger runt överallt, festar hela nätterna igenom och har världens bästa kines i stan. Ändå vill jag påstå att det här är livet, FUCK KRISTINEHAMN!

Älskar er /
/MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0